Notice: تابع add_theme_support( 'html5' ) به طورنادرست فراخوانی شد. شما باید آرایه‌ای از نوع دیدگاه‌ها را پاس دهید. لطفاً برای اطلاعات بیشتر، اشکال زدایی در وردپرس را مشاهده کنید. (این پیام در نگارش 3.6.1 افزوده شده است.) in /home/pishrosdf/domains/psdfco.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 5905
عيب يابي و تعميرات تجهيزات صنعتي – شرکت پیشرو صنعت دانش فراز
Deprecated: Function get_page_by_title is deprecated since version 6.2.0! Use WP_Query instead. in /home/pishrosdf/domains/psdfco.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 5453
ترمیم ترک و سایش قطعات صنعتی:

یکی از مشکلات اساسی صنایع صنعتی و معدنی شکست قطعات است. با توجه به اینکه شکست هر قطعه صنعتی ابتدا در اثر ایجاد ترک در آن قطعه بوجود می آید، بنابراین لزوم ترمیم ترک بمنظور جلوگیری از شکست قطعه ضروری است. شرکت پیشرو صنعت دانش فراز ترمیم ترک قطعات صنعتی را به دو روش اتصال سرد و جوشکاری بصورت کاملاً تخصصی انجام می دهد.

در روش اتصال سرد، ترمیم ترک با استفاده از اتصالات تولیدی خود شرکت که در کشور بی نظیر است انجام می شود. این روش بیشتر برای مواد با قابلیت جوشکاری پایین مانند چدن و برخی از آلیاژهای فولادی و آلومینیومی استفاده می شود. بر خلاف روش های گرم، این روش به هیچ وجه ساختار ماده را تغییر نمی دهد و ترک جدیدی ناشی از عملیات حرارتی بوجود نمی آید. اجرا سریع در سایت و قابلیت اطمینان بالا از دیگر مزیت های این روش است.

همچنین در مواردی که به جوشکاری نیاز است تمامی مراحل ترمیم شامل انتخاب و تهیه الکترود تخصصی، تهیه wps، اجرا و بازرسی جوش بصورت کاملاً تخصصی توسط شرکت انجام می گیرد.

در مواردی که قطعه دچار سایش شده است ترمیم آن با توجه به نوع سایش با یکی از روش های پوشش دهی با ماده خاص انجام می گیرد.

 

بازسازی و پرداخت دندانه چرخدنده:
یکی از مشکلاتی که صنایع با آن سروکار دارند سایش دندانه،pitting ، و شکست دندانه پینیون­ ها و چرخدنده­ ها می­ باشد. بسیاری از این عیوب باعث بالا بردن ارتعاش سیستم شده و در این شرایط قطعه بایستی تعویض گردد. از آنجایی که قیمت بسیاری از این قطعات بالا می­ باشد ترمیم و بازسازی آن­ها باعث کاهش هزینه خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه جنس بیشتر اینگونه چرخدنده­ ها از فولادهای آلیاژی با استحکام بالا می­باشد لذا تعمیر و بازسازی آن­ها با توجه به لزوم رعایت کیفیت ابعادی، استحکام و سختی مناسب، پروسه­ ای بسیار تخصصی می­باشد.شرکت پیشرو صنعت دانش فراز توانسته است تکنولوژی بازسازی و پرداخت دندانه چرخدنده­ ها را کسب نماید.بازسازی دندانه ساییده شده یا شکسته شده به صورت کاملاً تخصصی و با روش­های جوشکاری و پوشش­ دهی صورت می­گیرد. همچنین به منظور پرداخت سطح دندانه دستگاه تمام اتوماتیکی در خود شرکت طراحی و ساخته شده که پرداخت دندانه را با تلرانس 0.07mm و صافی سطح 1.6µmانجام می دهد.
.
ماشینکاری پورتابل (در محل) قطعات سنگین
در مواردی که امکان جدا کردن قطعه بدلیل سنگینی و محدودیت های موجود وجود ندارد، لازم است تا برای بازسازی و ماشینکاری قطعات از دستگاه های پورتابل استفاده شود تا عملیات ماشینکاری در محل صورت پذیرد. شرکت پیشرو صنعت دانش فراز توانسته با طراحی و ساخت تجهیزات خاص، بورینگ، سوراخکاری و سنگ زنی قطعات سنگین را در محل انجام دهد. یکی از خصوصیات ویژه ی دستگاه شرکت، عدم محدودیت در ماشینکاری قطعات با سختی بالا است.

شرکت پیشرو صنعت دانش فراز با کادر متخصص خدمات پایش وضعیت و عیب یابی قطعات دوار نظیر پمپ ها، گیربکس ها، موتور ها، فن ها و … را با استفاده از آنالیز ارتعاش ارائه می دهد. همچنین خدمات بالانس سیستم های دوار و اندازه گیری های مربوطه از دیگر خدمات واحد پایش وضعیت شرکت می باشد.

در همین راستا علاوه بر اندازه برداری، آنالیز و عیب یابی، تهیه شناسنامه فنی تجهیز شامل تعیین کلاس تجهیز، تعیین دوره بازرسی، تعیین محدوده استاندارد های تجهیز و تهیه فرم بازرسی فنی نیز انجام می گیرد.


Deprecated: Function get_page_by_title is deprecated since version 6.2.0! Use WP_Query instead. in /home/pishrosdf/domains/psdfco.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 5453

Deprecated: Function get_page_by_title is deprecated since version 6.2.0! Use WP_Query instead. in /home/pishrosdf/domains/psdfco.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 5453